Müügi- ja tarnetingimused

Müügitingimused kehtivad Mängulaegas veebipoe klientide (järgnevalt Klient) ja Kirkland OÜ (järgnevalt Kirkland) vahel toodete ostmisel tekkivate kohustuste ja õiguste kohta. Lisaks müügitingimustele reguleerivad ka Kirkland veebipoest ostmisel tekkivaid õigusi Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Kirkland OÜ kontakt:

Kirkland OÜ
Kadaka tee 54/2, Tallinn, Harju maakond, 12915
info@mangulaegas.ee
tel. 6532 038

Kirkland OÜ-l on õigus teha muudatusi tingimustes ja hindades. Need muudatused on Klientidele nähtavad veebilehel.

Ostuprotsess

Kui olete leidnud veebipoest endale sobivad tooted, lisage need ostukorvi. Kui olete valinud kõik soovitud tooted, klikake ostukorvi ikoonile veebilehe all paremas nurgas. Seejärel on näha Teie valitud tooted, mille kogust saate vastavas lahtris suurendada/vähendada. Uuendades ostukorvi uueneb ka hind. Tootenimest vasakule jääv punane rist kustutab toote ostukorvist. Samuti on Teil võimalus olemasolu korral kasutada kupongi soodustuste jaoks.

Seejärel on Teil võimalus valida transpordiviis. Valikus on Itella SmartPost pakiautomaat ning Omniva pakiautomaat. Kui see on valitud, saate edasi minna kassasse.

Kauba eest saab tasuda ülekandega või e-kaupluses pangalingi- ja Visa/Mastercard maksetega. Maksmine toimub eurodes.

E-kaubanduse pangalingid:

  • Swedbank
  • SEB
  • Nordea Pank
  • LHV Pank

Vali sobiv pank ning järgige juhiseid: sisestage makse autentimise üksikasjad ja kinnitage. Antud kauba maksmisviis on mugav ja turvaline. Krediitkaardimaksed: Visa Mastercard Kui tellimus on vormistatud, suunatakse Teid makse tegemiseks Maksekeskus AS turvalisse keskkonda. Kontrolli üle maksekorraldus ja tasumisele kuuluv summa ning sisesta kaardinumber, turvakood (3 numbriline kood kaardi tagaküljel) ning kaardi kehtivusaja lõpp. Maksekeskus AS autoriseerib makse kliendi pangas.

Oma tellimusi saate vaadata ka oma kontol Kirkland veebipoes.

Tooted saadetakse logistikapartneritele 24 tunni jooksul.

Müügilepingu sõlmimine

Kliendil tekib kohustus pärast nupule ,,Esita tellimus” vajutamist ning müügileping jõustub hetkel, mil tellimuse kogusumma on laekunud Kirkland OÜ arveldusarvele.

Kauba kohaletoimetamine

Kirkland informeerib Tellijat Tellimuse täitmisest saates selle kohta teate Tellija e-posti aadressile. Nimetatud informatsioon tähendab, et Tellimus on täidetud ja Tellija saab Tellimusele ise järele tulla selleks märgitud kohta.
Kasutaja saab valida Kirkland toodete kohaletoimetamiseks Itella SmartPost ja Omniva pakiautomaaditeenuse vahel. Kirkland garanteerib toodete korrektse nõuetekohase pakendamise. Tellija on kohustatud kontrollima toote kättesaamisel, et pakend ei ole kahjustatud. Pakendi kahjustuse korral tuleb see üles pildistada ning tootekahju esitada Teenusepakkujale kolmpäeva jooksul. Tellimuse tagastus toimub vastavalt valitud transpordiviisi tingimustele Teenusepakkuja kulul.
Lisaks Kauba ostu-müügihinnale kohustub Kasutaja tasuma ka tema poolt esitatud Tellimuse sihtkohta Eesti Vabariigis toimetamisega kaasneva transpordikulu, mille suurus on kuvatud valitud saatmisviisi juures. Maksumus ei sõltu Tellimuse kogusest, kaalust ega suurusest. Tellimuste kohaletoimetamise aeg Eesti-siseselt on vastavalt transpordipakkuja valikule 1-3 tööpäeva alates Tellimuse täitmisest
Tellimuste postitamisel ja kättetoimetamisel tuleb arvestada vastava postifirma poolt kehtestatud üldtingimustega.
Tellimuse kohaletoimetamise hinnad kehtivad Eesti Vabariigi piires. Juhul, kui Tellimuse aadress asub väljaspool Eesti Vabariiki, peab Tellija võtma enne Tellimuse tegemist ühendust Veebipoe omanikuga, et välja selgitada toodete sihtkohta kättetoimetamise tingimused iga Tellimuse puhul eraldi. Tellimuse kohaletoimetamise täpsemad tingimused väljapoole Eesti Vabariiki sõltuvad rahvusvahelise transpordiettevõtte tingimustest ja tavadest.

Tagastamisõigus

Kirkland veebipoest ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane tagastamisõigus. Kui Kliendile ei sobi tellitud toode, võib ta selle põhjendusi esitamata veebipoodi tagastada. Tagastamiseks palume kontakteeruda meiega telefoni kaudu 6532 038 või saata taotlus info@mangulaegas.ee e-postile.

Tellitud toode tuleb tagastada mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse esitamist.

Tagastatavad tooted peavad olema kasutamata ning kahjustamata pakendiga.

Kui osutub vältimatuks, et Klient peab kauba enda kulul tagasi saatma, hüvitatakse Kliendile tagastatava kauba maksumus koos saatmiskuluga hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse kättesaamisest.

14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui:

  1. toode on valmistatud arvestades konkreetse kliendi isiklikke vajadusi;
  2. toode on valmistatud kliendi esitatud tingimuste kohaselt;
  3. toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud;
  4. toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
  5. toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil;
  6. rikke on põhjustanud seadme vale kasutamine (juhendi järgimata jätmine);
  7. seadet on kasutatud sobimatu voolupingega;
  8. tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
  9. tegemist on seadme normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
  10. seadet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.

Juhul, kui Kliendi tellitud toode ei vasta kirjeldusele või tootel ilmneb viga, võib Klient kasutada pretensiooni esitamise õigust.

Vastutus

Kirkland ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

Vääramatu jõud

Kirkland ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Kirkland ei saanud mõjutada või ette näha.

Isikuandmete kaitse ja turvalisus

Kirkland veebikaubamaja lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele. Isikuandmete kaitse kohta leiate täpse informatsiooni meie privaatsuspoliisis. Nõustudes meie müügitingimustega nõustute ka meie privaatsuspoliisiga.

Kirkland on isikuandmete vastutav töötleja, Kirkland edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Pretensioonide esitamine

Kirkland vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile info@mangulaegas.ee.

Pretensioonis tuleb ära märkida:

1) Kliendi nimi ja kontaktandmed;

2) Kaebuse esitamise kuupäev;

3) Kauba puudus;

4) Kirklandile esitatav nõue;

5) Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.

Kirkland vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast Kliendipoolse pretensiooni kättesaamist. Kui Kirklandil ei ole võimalik 15 päeva jooksul Kliendi pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.

Kirkland ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.

Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.

Tarbijakaebuste komisjoni poole pöördumine

Kui Kirkland on keeldunud Kliendi kaebust lahendamast või Klient ei ole nõus Kirklandi pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Klient võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.